Pages

dimanche 1 novembre 2009

Metafore de-a dura...


Timpul este piesa de metal a cărui rotire în hazardul elanului poate alege pentru noi.Cine poate marca un comentariu pertinent pentru zisa “timpul le rezolvă pe toate”? Poate că noi, cei care reflectăm astăzi, poate că alţii din preajma noastră sau poate că cei care vor urma...
Ego-ul, însă, prinde în palma fierbinte şi iute moneda de metal. O întoarce şi uimeşte audienta smulgând din pieptul meu un strigăt de bucurie.Da....astăzi, ca şi întotdeauna, am noroc. Norocul de a fi un câştigător şi de a împărţi victoria. Adevărul e, însă, altul căci mai adânc prin sens şi transparentă mi se pare a fi altruismul. Şi astfel, ego se transpune cuminte şi firesc intr-ul plural, ca într-o oglindă a ceea ce sunt ceilalţi, cu mine împreună.
Valoarea înseamnă, în acest context, miza pe care s-a jucat zborul aleatoriu al monedei. În clipita decizionala a rotirii, piesa de metal a definit cu siguranţă ceea ce a trebuit să fiu şi să realizez. Unii au negat miza mea, eu am afirmat-o riscând. Valoare devine astfel un drept comun tuturor judecaţilor posibile, individuale sau colective. Valoarea suntem noi prin faptele noastre şi faptele noastre o definesc respirând aerul personal şi cald al lucidităţii sinelui.

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire